چک کردن وجود نام کاربری دلخواه در انبوهی از شبکه‌های اجتماعی
هرچی تو بخوای
سرگرمی.دانلود.موزیک.برنامه

چک کردن وجود نام کاربری دلخواه در انبوهی از شبکه‌های اجتماعی

 

یادم می‌آید زمانی که وقتی هنوز جی‌میل، چیزی بیشتر از شایعه نبود، اخبارش را دنبال می‌کردم و دوست داشتم، که نام کاربری Rasha را ثبت کنم، اما تا دعوتنامه به من رسید، این نام کاربری ثبت شده بود. در مورد یوتیوب، البته خوش‌شانس بودم، و توانستم این کاربری را ثبت کنم، اما در دیگر شبکه‌های اجتماعی باز بدشانسی گریبانم را گرفت!

سایت KnowEm ، سایتی است که می‌تواند به شما کمک کند که به سرعت ثبت شدن با نشدن نام کاربری مورد علاقه‌تان در تعداد بسیار زیادی از شبکه‌های اجتماعی مختلف را کنترل کنید . این سایت قریب به ۳۵۰ شبکه اجتماعی را پوشش می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط فرشید