اس ام اس خرداد sms.90
هرچی تو بخوای
سرگرمی.دانلود.موزیک.برنامه

 

 

توبه کردم که دگر یادی از این دل نکنم / که دگر یادی از این عاشق غافل نکنم

تا که دیدم رخ زیبای ترا تنگ غروب / توبه کردم که دگر توبه مشکل نکنم

.

.

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

.
.
در وجودم جاری باش که نبودنت را هیچ چیز و هیچ کس پر نخواهد کرد . . .

.

.

.

خدایا تقیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند از آنها چیز دیگر نبین . . .

.

.

.

لوتیان را مرام است و عاشقان را کلام و تو دریک کلام عِند مرامی با مرام !

.

.

.

درد هجران و جدایی مشکل است

هر چه هم مرحم نهی بی حاصل است

گر فراق بین ما صد منزل است

یاد تو همواره در جان و دل است . . .

.

.

.

قانون که هزار سود در بر دارد

آسایش خلق را میسر دارد

در مسلک عشق شو که آنجا بینی

قانون شکنی لذت دیگر دارد . . .

.

.

.

ای دوست بی تو جهان را چه کنم

بی تو گل سرخ ارمغان را چه کنم

بی تو گل سرخ ارمغان بسیار است

دل میل تو دارد دیگران را چه کنم . . .

.

.

.

وفایت دست و پایم را گرفته / غمت شور و نوایم را گرفته

حضور نا تمام چشمهایت / تمام لحضه هایم را گرفته . . .

.

.

غضنفر اینا از قرنها پیش با فناوری نانو آشنا بودند !

نانو خیار ، نانو گوجه ، نانو رب ، نانو هندوانه

نانو خربزه ، نانو ماست ، نانو آبدوغ ، نانو بادمجان !

و همچنان پیشرفت ادامه دارد !

.

.

.

غضنفر هندونه میبره سر قبر باباش برای خیرات ، پارش میکنه میبینه سفیده !

میگه ری.دم تو اون روحت با اون شانست !

.

.

.

حیف نون بعد از دعوا و جر و بحث با خانمش:

اگه بخاطر یارانه ها نبود تا الان میکشتمت !

.

.

.

گ.وزها بادهای رنج دیده ای هستند که پیچ و خم روده را طی کرده اند

و هنگام خروج فریاد آزادی سر میدهند !

.

.

.

آرزوی ریاضی:

عرض سلام+طول عمر +ارتفاع سلامتی

برای مساحت وجود نازنینت !

.

.

.

فقط ایرانی ها هستند که مهمون دعوت می کنن

و بعد از اینکه مهموناشون رفتن میگن :آخِیش !!!

.

.

.

یارو موبایلش رو ویبره بود میبره تعمیر میگه زور میزنه ولی نمیرینه !

.

.

.

دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که کسانی که در هنگام ریدن فکر میکنن

در هنگام فکر کردن میرینن !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:اس ام اس خرداد sms asheghane,,90,
ارسال توسط فرشید