آپلود
هرچی تو بخوای
سرگرمی.دانلود.موزیک.برنامه

Tinypic.com
پیشنهاد من برای ارسال عکس و کلیپه. خیلی خوب و سریع و راحت جواب میده. فقط نام عکس یا کلیپ رو وارد کنید و دکمه آپلود رو بزنید اگه دلتون خواست یه نام تگ هم برای فایلتون در نظر بگیرید و دیگه کار تمومه. یه لینک بهتون میده که میتونید ازش استفاده کنید. البته چون اسم لینکه تصادفی ساخته شده، بهتره که ایمیل خودتونو بدید تا لینک رو براتون ایمیل کنه. فایده اش اینه که بعدا میتونید لینک یک فایل آپلود شده رو یاداوری کنید.

Box.net
این سایت ام امکانات ساده و خوبی داره. می تونید هرنوع فایلی رو توی اون آپلود کنید. اول بایدثبت نام کنید. نگران نباشید. این کار سریع انجام میشه. برای آپلود باید با نام و رمز کاربری خودتون وارد بشید و فایلتونو خیلی ساده آپلود کنید و لینک اونو که شامل یه نام تصادفی هست، بگیرید. تنها عیبی که داره، زمان دانلوده که مستقیما دانلود نمی کنه. وقتی لینک فایل رو برای دانلود میدید، حدود یه دقیقه صبر می کنه و بعد دکمه دانلود ظاهر میشه. احتمالا این کار بدلیل نوع حساب کاربری رایگان اونه و برای تبلیغات توی صفحه اش اینکارو می کنه.

Uplod.ir
این هم یه سایت ایرانیه برای دانلود. خیلی سریع می تونید فایل مورد نظرتون رو آپلود کنید و از لینک هایی که برای مراجعه و یا حذف نشون می ده یاداشت بردارید. فقط محدودیت ارسال 10 مگابایتی در هر ارسال دارید وغیر از این دیگه هیچ محدودتی چه در دانلود و چه در آپلود موجود نیست.

Persiandrive.net
این هم یه سایت ایرانیه دیگه هست که نیاز به ثبت نام نداره. در هر ارسال می تونید تا 100 مگابایت رو  آپلود کنید. تعداد  آپلودها و دانلودها نامحدوده فقط فاصله زمانی بین هرکدوم نمی تونه کمتر از یه دقیقه باشه مگر برای فایلهای زیر 1 مگایت. ضمنا مستقیم هم دانلود نمی کنه یه دقیقه منتظرتون میذاره و بعد دانلود رو خودش شروع میکنه.

PersianGig.net
این هم یه سایت خوب و ساده ایرانیه که باید عضوش بشید تا بتونید فایلهاتونو آپلود کنید. البته باید از اعضا فعلی معرفینامه داشته باشید. حسن این سایت اینه که مدیریت فایل خوبی داره و شما براحتی می تونید آدرس فایلهاتونو بصورت دنباله ای از نام کاربری شما و فولدرهای ایجادی شما خواهد بود. این سایت فعلا محدودیت 100 مگاباتی کلی داره یعنی حداکثر فضای متعلق به شما 100 مگابایته. به نظر من این سایت می تونه یکی از بهترین انتخابهای یه وبلاگ نویس باشه.

در صورتیکه معرفینامه برای این سایت بخواید، می تونید یه نظر برای ما ارسال کنید تا براتون دعتنامه ارسال کنیم. ایمیل معتبر یادتون نره.

ParsehGig.com
این هم یه سایت خوبه که علاوه بر ارائه فضای رایگان به شما یه نام دومین اختصاصی خودتون میده که به کمک اون می تونید یه سایت اختصاصی خودتون در اینترنت داشته باشید. این هم سایت خوب و ساده و کاربرپسندیه که متاسفانه اخیرا به اشتباه گرفتار محدودیتهای اینترنتی در ایران (فیلـ.....) شده!

 

 

خب امیدوارم که این اطلاعات بتونه کمکی باشه به شما در پیدا کردن مکانی برای آپلود فایل.

Persianupload.com
این سایت ایرانی هم مخصوص آپلود فایلهایی از انواع

JPEG, .JPG, .GIF, .BMP, .PNG, .PSD, .PDF, .ZIP, .RAR, .MP3, and .EXE

با حداکثر حجم ۲۰ مگایایت توی یک ارساله. کاربر اوآن بسیار ساده است و پس از اتمام ارسال٬ لیستی از لینکها که مناسب هرنوع دانلوده رو  به ما می ده. البته نام فایل ارسال شده تصادفیه که باید برای خودتون یادداشت برداری کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط فرشید