s ام s اسفند89
هرچی تو بخوای
سرگرمی.دانلود.موزیک.برنامه

زندگی را دوست دارم به شرط آن که:

(ز)آن زندان نباشد

(ن)آن ندامت نباشد

(د)آن در ماندگی نباشد

(گ)آن گورستان نباشد

(ی)آن یاس نباشد

 ♥♥ ♥♥ ♥♥

جز یاد تو در خاطر من نیست عزیزم / مانند تو عشق با صفا کیست عزیزم

بی یاد تو زندگی مرا نیست عزیزم / در عشق بود نمره ی تو بیست عزیزم . . .

 ♥♥ ♥♥ ♥♥

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین میکنم ، من میتوانم میشود ، آرام تلقین میکنم .

کم کم ز یادم میبری ، کم کم زیادم میروی ، این روزگار و رسم اوست

این جمله را با تلخیش صد بار تمرین میکنم !

 ♥♥ ♥♥ ♥♥

خدایا

هرکس به یادم هست به یادش باش

اگر کنارم نیست ، کنارش باش

اگر تنهاست پناهش باش

و اگر غم دارد غمخوارش باش . . .

 ♥♥ ♥♥ ♥♥

اشک از دوریست

سکوت از تنهایی

لبخند از مهربانی

پیام دادن از دلتنگی

 ♥♥ ♥♥ ♥♥

رفیق خوب پزشک زندگیست

تا آخر عمر مریضتم رفیق!

♥♥ ♥♥ ♥♥

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و آرزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه

حتی با دندون روزگار !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 اسفند 1389برچسب:اس ام اس-new sms,
ارسال توسط فرشید